הפרויקטים שלנו

קבוצת יורוטק, שהוקמה ע"י עמוס כחלון בשנת 2008, נחשבת כיום לאחת המובילות בתרבות הספורט בישראל. החברה מתמחה בייצור משטחי ואריחי גומי ייחודיים ומגוונים המותאמים לצרכי ודרישות הלקוח, בייבוא מגוון של מכשירי כושר וציוד היקפי, מהמתקדמים בעולם ובייצור של ריגים וכלובים מברזל לפי הזמנה אישית.

לאורך השנים צברה יורוטק ניסיון ולקוחות רבים וכיום ישנם אינספור חדרי כושר בכל רחבי הארץ שקבלו מאתנו שירות – בין אם עבודות ריצוף, מתקני ברזל, ציוד היקפי לחדר הכושר או החבילה כולה ביחד מתכנון והדמיות ועד ציוד. העבודה כולה נעשית במקצועיות מירבית ובאיכות חומרים בלתי מתפשרת. למשל, עבודות הברזל של יורוטק מבוקרות ע"י קונסטרוקטור שנותן את האישור לייצור המתקן כפי שתוכנן והוזמן ע"י הלקוח.

בין הפרויקטים הרבים שביצענו עד כה, ישנם כמה חדרי כושר ידועים יותר וחלקם פחות אך בכולם השקענו את מיטב כוחותינו על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. מבין חדרי כושר רבים שבנינו נמצאים הסטודיו היפהפה של של נטליה בוזגלו מהבוזגלוס, מתחמי קרוספיטים שונים, חדרי כושר של הרשתות וייב, גרייט שייפ, זאוס ועוד רבים וטובים אחרים.

פרויקט נוסף שאנחנו גאים בו הוא יצירת מתקני הכושר של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. זו היתה עבודה עם מועדון מהטופ הישראלי שהציב דרישות גבוהות במיוחד והצריכה מקצועיות רצינות רבה יותר מהרגיל. התהליך היה מאתגר והוציא מאיתנו יכולות ותוצאות טובות מתמיד. בשונה מהקמת חדרי כושר המיועדים למגוון מתאמנים שונים, העבודה עם הפועל באר שבע היתה ממוקדת ופונקציונאלית יותר והתוצאות היו מדויקות להפליא. כל הצדדים יצאו מרוצים משיתוף הפעולה הזה.

קבוצת יורוטק ממשיכה להתפתח ולשתף פעולה עם מותגי הכושר המובילים בעולם. בתור יבואנים רשמיים אנו מפיצים לרשתות המובילות בישראל את מיטב הציוד ההיקפי ומכשירי הכושר. השמירה על איכות ללא פשרות היא המפתח בכל שלבי העבודה של יורוטק ביחד עם שמירה על בטיחות מקסימלית משלב הבניה או ההקמה, דרך ההובלות וההתקנות ועד השימוש במוצרים ע"י מתאמן הקצה.

כיום, בעולם שלא מפסיק להשתנות ולהתפתח, אסור להישאר מאחור. אם אתם רוצים להיכנס למגרש של הגדולים בתחום הכושר, זה הזמן ליצור קשר עם יורוטק.

מעוניינים לקבל עוד פרטים לגבי הקמת חדר כושר? צרו קשר כאן

מוצרים שיענינו אתכם

חולמים על מקום משלכם?

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות