עיצוב חדר כושר

עיצוב חדר כושר הוא מרכיב חיוני בשביעות הרצון של המנויים ובהצלחה המסחרית. זה צריך להיעשות בצורה כזאת שאנשים ירצו להגיע למכון וישתמשו במתקנים וכמובן מבחינת היעלות של השימוש במתקנים מבחינת המיקום שלהם.

עיצוב חדר כושר, יורוטק, יורוטק בניית חדרי כושר

בצורה הזו יהיה אפשר לא רק להכניס כמה שיותר מתקנים שיעידו על איכות המתקנים וחדר הכושר בעקבות זאת אלא גם יאפשרו למשתמשים ליהנות ממנו בצורה קלה וזורמת. העצוב הוא חלק מרכזי בהרה דברים וכך גם במקרה הזה. הרי אנחנו רוצים שהאימון יהיה מוצלח ונח ולכן צריך לראות איך עושים זאת בצורה שתאפשר עיצוב אפקטיבי מכל הבחינות האלו.

לכן אם אתם מעצבים מתקן חדש של חדרי כושר או אולי משפצים מתחם של חדר כושר קיים, כדאי להביא בחשבון מספר גורמי מפתח לעיצוב חדר כושר לפני שתציידו אותו, והם: 

מגמות שימוש של המנויים, יכולת קליטת מנויים בהווה ובעתיד, פרופיל גיל ומגדר של המנויים, מספר המנויים והזרימה שלהם, האווירה שם, תאורה טבעית, צבעים וניחוחות, יעילות אנרגטית, התאמה לטכנולוגיות העתיד, גימור הרצפה, קיימות, מתקנים ואביזרים ידידותיים לסביבה, נגישות, גמישות לצורך סבבי החלפה או הוספה של ציוד, השקעות עזר, אזורים עבור הדרכה אישית, עיצוב מלא של מועדון בריאות. וישנם עוד דברים רבים שצריך לבדוק .

כדי לאפשר זאת יש כל מיני אפשרויות לעשות זאת כמו למשל דרך הדמיה של כל מיני מצבים ומודלים מבחינה תכנונית וגם אדריכלית. הם בעצם ממחישים איך זה יראה וכיצד כדאי לעצב את זה בצורה הכי טובה יעילה ואפקטיבית.

עיצוב חדרי כושר יכול להתבצע למשל באמצעות תיב"ם בדו-ממד ובתלת-ממד, או למשל דרך סיורים וירטואליים בהנפשה מלאה, תכנון ועמידה בדרישות אור-קוליות, סיורים של 360 מעלות מצולמים בהתקנות מלאות ועוד דברים ואופציות נוספות.

מעוניינים לקבל עוד פרטים לגבי הקמת חדר כושר? צרו קשר כאן

חולמים על מקום משלכם?

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות