הקמת חדר כושר/סטודיו – טיפים ודגשים

הרגע הגדול שלך הגיע!
החלטת לפתוח חדר כושר/סטודיו משלך. לא עוד לאמן כשכיר בחדר כושר/סטודיו גדול אלא מקום משלך בו תוכל להעביר ללקוחותיך את האג'נדה שלך לאימונים אפקטיביים ולאורח חיים בריא. הדרך נראית ארוכה ומפותלת עד השגת המטרה, ולשם כך קבצנו עבורך חמישה טיפים ודגשים שיעזרו לך להגשים את החלום להקמת חדר כושר/סטודיו בקלות:

  1. תכנון ואפיון – לפני שאתם רצים לקנות ציוד איכותי ואפילו לפני שתתחילו לברר מחירים אצל בעלי מקצוע על הקמה ו/או שיפוץ, הקמת חדר כושר/סטודיו מתחילה בתכנון מפורט. אפיינו את המקום שלכם, מהקהל ועד המוזיקה, מהמיקום ועד העיצוב הפנימי וכמובן תגדירו תקציב מסוים שאותו אתם מייעדים לפתיחת המקום.
  2. תכנית עסקית – כמו תכנית אימונים בעולם הכושר, כך צריך תכנית עסקית כדי להבין את מימדי העסק. בעוד שאתם רגילים לבנות תכניות ולשנות אותן בהתאם ליכולת הפיזית של המתאמן, כאן תצטרכו לחזות מספר סיטואציות אפשרויות תוך התחשבות בשוק, בקהל ובמתחרים שלכם. התכנית תעזור לכם לבנות את המודל העסקי, לפתח אסטרטגיות שונות ולהעלות רעיונות שלא הייתם חושבים עליהם קודם לכן.
  3. מקצועיות ולא רק באימונים – נכון, אתם מאמני כושר מעולים, אבל כדי שהעסק שלכם יצליח, זה לא תמיד מספיק. משלב התכנון ועד התפעול השוטף של המקום, עליכם להיעזר באנשי מקצוע במקומות שאתם חלשים בהם. העסק לא מתחיל ונגמר באימון אנשים אלא הוא כולל שיווק, כספים וניהול עובדים. אלה הן שלוש מחלקות חשובות מאין כמוהן ואם לא תקחו אותן ברצינות לפחות כמו האימון עצמו, העסק שלכם עלול להיכשל חלילה. הקמת חדר כושר/סטודיו היא הקמת עסק לכל דבר. אל תהיו גיבורים ופנו לעזרה, זה ישתלם לכם לטווח הרחוק.
  4. יחודיות – בעולם התחרותי של היום חשוב לכל עסק למצוא את הייחודיות שלו שמבדילה אותו מאחרים. שבו וחשבו מהי הסיבה שתגרום למתאמן להגיע דווקא אליכם ולא לסטודיו ברחוב המקביל או במכון של הרשת המוכרת שנמצא במרחק סביר? לאחר שתמצאו את הייחוד שהוא רק שלכם, הבליטו אותו בכל דרך – בשיווק חיצוני ופנימי, מול העובדים שלכם ומול המתאמנים כמובן.
  5. סבלנות – זהו שם המשחק בעולם העסקי. הקמת חדר כושר/סטודיו עלולה להיות קשה ומתישה ובהתחלה גם לא כ"כ מתגמלת. גלו סבלנות ואורך רוח, המשיכו לעבוד קשה ולהשקיע במקומות הנכונים ע"י עזרה מקצועית. אם תעשו זאת, בסוף תשכחו מחבלי הלידה ותהנו מהפירות.

בהצלחה!

מעוניינים לקבל עוד פרטים לגבי הקמת חדר כושר? צרו קשר כאן

מוצרים שיענינו אתכם

חולמים על מקום משלכם?

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות