הדרך להקמת סטודיו אימונים מצליח!

כבכל עסק שפותחים, גם בסטודיו, נגלה שאנחנו לא רק מאמנים, יש לנו עסק חדש ואנחנו צריכים להיות גם אנשי שיווק, מכירות, שירות, מנהלי חשבונות ולנהל אנשים.
סטודיו מצליח בגלל היכולת של הבעלים לשלב בין כל אלו.

 

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את סטודיו האימונים שלכם למצליח:

 

בנו תוכנית עסקית ברורה: כדאי שיהיה לכם מושג ברור מה הסטודיו שלכם מציע ובמה הוא שונה מהמתחרים בשוק, פשוט לקחת דף ולרשום.

זה יעזור לכם לזהות את קהל היעד שלכם, להגדיר את אסטרטגיית התמחור שלכם ולקבוע את פעילויות השיווק והקידום שלכם.

הגדירו מה התקציב שלכם. תקציב לשכירות, לשיפוץ, ציוד, ריצפה, מכשירים וכמובן לא לשכוח תקציב לשיווק.

תגדירו מה המינימום ציוד שאיתו אפשר לפתוח, אתם תגלו שאפשר להתחיל אימונים עם ציוד בסיסי ביותר (תגייסו מנויים – תמשיכו להצטייד).

אל תתפשרו על ציוד ברמה נחותה, פשוט אל תרכשו עכשיו, יש פעימה ראשונה, שניה ושלישית, בהמשך תוסיפו ותחליפו, העסק הוא חי, גמיש ומשתנה.

 

תוכנית אימונים איכותית: תוודאו שתוכנית האימונים שלכם מיועדת לענות על הצרכים של הלקוחות ומציעה ערך ייחודי המבדיל את הסטודיו שלכם מהמתחרים.

גיוון בהיצע של תוכניות האימון, כולל שיעורי כושר קבוצתיים, אימון אישי ואימונים מקוונים, כך הסיכוי שתתאימו את עצמכם לצרכים של יותר מנויים – יותר תזרים.

לדאוג למלא את "השעות המתות" בצילום שיעורים מקוונים, באימונים פחות רווחיים, תהיו יצירתיים: להשכיר למאמנים אחרים, חוגי צהרים לילדים, אימונים חופשיים מוזלים ללקוחות (במידה ומתאפשר),  זה לא כסף גדול אבל בסוף החודש זה מצטבר ויסגור לפחות את השכירות או חלק מההוצאות הקבועות.

 

התמקדות בשירות לקוחות: שירות לקוחות מעולה חיוני להצלחת כל עסק. יש ליצור סביבה חיובית ומסבירת פנים בסטודיו שלך, להגיב מיד לפניות לקוחות ולטפל בכל חשש או בעיה שמתעוררת.

תזכרו שהלקוחות לא נשארים בגלל העיצוב שהשקעתם בו הון עתק, הם נשארים בגללכם ובגלל מה שהעסק שלכם גורם להם להרגיש.

 

השקיעו בשיווק ובקידום: שיווק וקידום יעילים הם קריטיים למשיכת לקוחות חדשים ולבניית המותג שלכם. אתה יכול להשתמש בערוצי שיווק שונים כגון מדיה חברתית, שת"פים ופרסום כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

צרו קהילה ע"י הרצאות בעלי מקצוע מהתחום, הרצאות שלכם, השטח כבר שולם, השעות "המתות קיימות" נותר לכם רק לתאם.

 

גייסו מאמנים מוסמכים: אימונים שאתם פחות מתחברים אליהם ולא רוצים להעביר, גייסו מאמן שיעשה אותם במקומכם, כך גם תורידו עומס אימונים מעצמכם, תצברו ניסיון בתור מעסיקים ותתפנו לפעילות אחרת שחשובה לא פחות.

האיכות של המאמנים יכולה לבנות או להרוס את הסטודיו שלכם. אתם צריכים לשכור מאמנים בעלי ידע, ניסיון, ובעלי תשוקה לכושר.

 

 

הצעו מבצעים ותוכניות שימור: אתם יכולים לעודד לקוחות להישאר בסטודיו שלכם על ידי הצעת מבצעים ותוכניות שימור. זה יכול לכלול חבילות מוזלות, הנחות הפניה ושיעורים בחינם ללקוחות נאמנים.

 

להעריך ולשפר ללא הרף: לבסוף, עליכם להעריך ללא הרף את הביצועים העסקיים שלכם ולחפש משוב מהלקוחות שלך. זה יעזור לכם לזהות מהם הצרכים של הלקוחות, לבצע שינויים נחוצים בתוכניות האימון, בשירות הלקוחות ובאסטרטגיית השיווק שלכם.

תזכרו שמה שנכון לכם לא תמיד נכון ללקוחות שלכם ויש לעשות התאמות.

 

בהצלחה בהקמת הסטודיו החדש!

מעוניינים לקבל עוד פרטים לגבי הקמת חדר כושר? צרו קשר כאן

חולמים על מקום משלכם?

השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות